בשבח הבוגדים הכפולים
בינואר של השנה הזו רצחה הרפובליקה האסלאמית למעלה מארבעים אלף מפגינים לא חמושים על הפשע של רצון באיראן חילונית, דמוקרטית ומשגשגת. הטריק הוותיק ביותר של המשטר הוא להדביק לכל אחד מהם, לכל מפגין, לכל פועל שובת, לכל הורה שכול, את התווית של סוכן זר.
התיאוקרטיה נוראית, אך לפחות יש לה מאמינים אמיתיים המוכנים למות למענה. הניצולים האופורטוניסטים החותרים אל "רפובליקת קליבאף" ביצעו כל אחד מאותם פשעים ואין להם אפילו את זה. הם בגדו בעם האיראני ובקנאי המשטר עצמו כאחד, ואיש אינו תומך בהם. אז אנו מהללים אותם בנדיבות, כי אנו בטוחים שהם ייכשלו, וכי שום דבר אינו מרשיע אותם מבפנים מהר יותר ממילה חמה מבחוץ.
החודשים האחרונים היו רכבת הרים של מלחמה, וזה גובה מחיר מכולם. אנחנו כאן כדי להציע מעט הקלה, צחוק על נושאים אפלים מאוד, ותזכורת לכך שהרפובליקה האסלאמית אינה יכולה לשרוד.
אנחנו לא יודעים אם מופע הליצנים של רפובליקת קליבאף הוא צעד הכרחי לעבר קריסה מוחלטת של המשטר, אבל אנחנו נהיה כאן כדי ללעוג לו בדרכים הקטנות והיצירתיות שלנו.
הצטרפו לרשימת הדוא"ל שלנו כדי להישאר בקשר. נעדכן אתכם על ההרפתקה הקומית הבאה שלנו, וכן על סדרת הווידאו הרצינית הקרובה שלנו שתחנך את הציבור על פרויקט השגשוג של איראן.